La franquicia

Des de 2010 l'empresa aposta fermament pel seu desenvolupament mitjançant la franquícia amb el focus permanent en la innovació, en l'excel•lent relació qualitat-preu i en el pa en tot el seu esplendor.

EL REFERENT EN EL SECTOR BAKERY COFFEE

Els orígens de Granier s’estableixen al forn de barri, d’aquí l’arrelament de la marca al comerç de proximitat i l’ofici de forner. El 1988 es va obrir el Forn l’Estrella, forn predecessor de Granier. Un negoci que va anar creixent i a través del qual es van anar obrint noves fleques, fins convertir-nos en experts i comptar amb un model de negoci propi.

Granier, que com marca va néixer el 2010, es defineix com una empresa que no té sostre i el cor fa olor de pa acabat de fer.

Logo franquicias Granier
Imagen filosofía Granier

LA NOSTRA FILOSOFIA

En Granier pensem que, si no s’ha inventat una cosa millor, perquè canviar-ho. A nosaltres ens agrada la fleca del barri, les persones que donen prioritat a la qualitat i aquells que actuen amb vocació de servei. Quan entres en un forn ha de fer olor de pa i cal poder veure en les prestatgeries pa recentment fet, daurat i cruixent.

Volem que cada dia els veïns vengen a veure’ns, que passin una estona amb nosaltres, que apreciïn i gaudeixin de la qualitat dels nostres productes, que se sentin còmodes i ben atesos. La nostra forma d’actuar reflecteix com som i volem que aquesta forma de veure les coses sigui palpable en tot el que fem.

No entenem aquest negoci si no és prioritzant l’amor pel producte i la vocació per donar-li al nostre client la millor qualitat i el millor servei. Granier va nèixer amb la intenció de crear espais de proximitat i don es respectara la tradició als mètodes artesanals.

DIMENSIÓ ECONÒMICA

Amb un equip de 2.000 treballadors directes i indirectes i tres obradors centrals, Granier és una gran companyia actualment present en tota la geografia espanyola amb més de 350 fleques i una facturació superior als 50 milions d’euros.

Amb presència internacional a través de ciutats tan emblemàtiques com Londres, Miami, Lisboa o Roma, Granier és una ensenya global que ha experimentat un creixement espectacular durant els últims anys.

La fórmula del seu èxit ha estat crear i mantenir una empresa en el més alt de la innovació, atractiva i rendible. El seu model de negoci ha sabut trobar l’equilibri perfecte entre uns valors forts sobre l’amor a la tradició, i l’adequació als constants canvis que han aparegut en aquest mercat per estar sempre a l’avantguarda.

Imagen dimensión económica Granier
Imagen maestros panaderos Granier

MESTRES FORNERS

Com tot bon forner, Granier compta amb un mètode d’elaboració del pa propi que respecta els processos tradicionals i les llargues fermentacions. El secret de la qualitat del nostre pa està en la selecció de les matèries primeres i en la fermentació de la massa, respectant els temps necessaris perquè el pa tingui la força, el gust i l’aroma adequats, així com assegurar la seva durabilitat moltes hores després d’haver estat fornejat.

A l’obrador central prima el respecte per l’elaboració tradicional del pa. És allà on s’arrenquen les receptes artesanes, úniques i amb els millors ingredients, i on els nostres forners fan la barreja i l’amassat que caracteritza cada tipus de pa.

Un cop treballada la massa, aquesta s’ultracongela en cru per mantenir les seves propietats organolèptiques intactes i poder-la transportar les fleques, on els forners preparen els diferents tipus de pans, els fermenten, i realitzen una cocció completa en forns de sola refractària que proporcionen una calor homogènia. No té res a veure el nostre procés amb el del pa congelat precuit. Tampoc amb les deficients pràctiques d’alguns punts de venda on només acaben de coure el pa congelat.