Per què Granier?

Els nostres equips centrals donen suport als franquiciats de forma integral. Ens bolquem en donar-li suport i assessorar abans, durant i després de l'obertura de la botiga en totes les àrees de negoci.

UNA OPORTUNITAT DE NEGOCI RENDIBLE

Si vols muntar una franquícia segura, rendible i de ràpida amortització, Granier és la fórmula d’èxit.

L’espectacular expansió de Granier en els seus 7 anys de trajectòria es deu a l’experiència del seu fundador, Juan Pedro Conde, que ha sabut replicar amb èxit una fórmula tan artesanal com l’elaboració del pa. En l’actualitat Granier compta amb més de 350 establiments repartits per 5 països.

Imagen Granier un negocio rentable
Imagen gráficos en catalán
Mapa de franquicias

UNA FÓRMULA D'ÈXIT

Segons l’informe anual de la revista Alimarket de març de 2017 sobre les cadenes de “Restauració Organitzada”, Granier és l’empresa líder del sector Bakery Coffee per nombre d’establiments. Aquest mateix informe, situa Granier en el 4t lloc del rànquing d’obertures de restauració per davant de marques com Lizarrán, Starbucks, KFC o McDonalds.

COMPROMIS AMB LES FRANQUICIES

Els nostres equips centrals donen suport als franquiciats de forma integral. Ens bolquem en donar-li suport i assessorar abans, durant i després de l’obertura de la botiga en totes les àrees de negoci:

ÀREA FINANCERA

Facilitats de finançament úniques
En Granier hem negociat per als nostres franquiciats condicions especials amb 3 entitats bancàries de primer ordre (BBVA, Banco Santander i Banc Sabadell). Aquestes entitats ofereixen solucions ajustades a les necessitats de cadascun.

ÀREA DE PRODUCCIÓ I COMPRES

Aprofitament d’economia d’escala
Aprofitament de la gran capacitat de negociació i compra que ha desenvolupat Granier amb els principals proveïdors de referència.

Producció i logística pròpies
Elaborem els nostres més de 50 tipus de pans en els 3 centres de producció d’Espanya, amb més de 11.000m2 d’instal•lacions i logística pròpia que proveeixen les més de 350 botigues.

ÀREA D'OPERACIONS I COMERCIAL

Formació i suport continu
Formació al franquiciat en la selecció de personal, àrea de vendes, coneixement de producte, manipulació i exposició del mateix i estàndards operacionals de la marca abans, durant i després de l’obertura de la botiga. Suport constant de l’equip comercial, tècnics especialitzats en producte i dinamitzadores de botigues.

Servei d’Atenció al Client
Amb l’objectiu de proporcionar el millor servei als nostres franquiciats, comptem amb un Departament d’Atenció al Client (SAC) que els dóna suport en el dia a dia del negoci, tant a nivell de producte, com a nivell de servei.

ÀREA DE MARKETING I COMUNICACIÓ

Granier és una marca sòlida i valorada molt positivament pel consumidor. Per aconseguir-ho, fem especial èmfasi en la comunicació, potenciant que la nostra marca aparegui constantment en els mitjans, tant on-line (Xarxes Socials, Mitjans digitals…), com en els mitjans tradicionals (premsa escrita, ràdio, televisió…). Des del Departament de Màrqueting es proporcionen al franquiciat de forma periòdica eines per dinamitzar les seves vendes: campanyes, nous productes, diades, material de comunicació en el últims avenços en tecnologia IT de retail per millorar l’experiència en botiga i crear un ambient 3.0 que ajudi al franquiciat a impulsar la seva venda (Social Wi-fi, Cartelleria digital, pack de telecomunicacions …).

Fachada Granier

FASES DE LA FORMACIÓ INICIAL

Es desenvolupa de manera prèvia a l’obertura del establiment i inclou:

TEÒRICA

Icono birrete

LLOC:
Central/Local propi

DURACIÓ:
4 dies

CONTINUGUT:
• Història de la empresa
• Cultura corporativa
• Els clients
• Operativa del negoci
• Organització (comandes, torns, horaris, etc.)

PRÀCTICA

Icono puzle

LLOC:
Tenda Granier

DURACIÓ:
5 dies

CONTINGUT:
• Vendes
• Atenció al cliente
• Elaboració de producte
• Exposició
• Realizació de comandes
• Operativa de TPV

INAUGURACIÓ

Icono trofeo

LLOC:
del franquiciat

DURACIÓ:
7 dies

CONTINGUT:
• Aplicació sobre el terreny del mètode de feina i de la gestió

FASES DE LA FORMACIÓ CONTINUADA

La central organitza també formació continua per mantindre la qualitat i homogeneitat en les seves fleques:

BIMENSUAL

Icono bimensual

LLOC:
Local del franquiciat

DURACIÓ:
1 dia

CONTINGUT:
• Imatge fleca
• Exposició del producte
• Atenció al client
• Resolució de d’incidències
• Supervisió vendes

ANUAL

Icono anual

LLOC:
A definir

DURACIÓ:
1 dia

CONTINGUT:
• Novetats
• Evolució del mercat
• Tècniques de venda
• Anàlisi dels resultats

Imagen formación continuada